Aquest és un blog dedicat a la literatura i ho hem creat per tal de fer-vos arribar tots els nostres coneixements literaris relacionats amb l'assignatura de Formació Literària per a mestres.
Esperem que a poc a poc el nostre treball vaja donant els seus fruits i puguem aconseguir tots junts el nostre objectiu: "gaudir, somiar i aprendre".
Esperem que a poc a poc el nostre treball vaja donant els seus fruits i puguem aconseguir tots junts el nostre objectiu: "gaudir, somiar i aprendre".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada