Aquest és un vídeo que hem creat entre tots els membres del Blog per a resumir-vos els principals coneixements que hem aprés durant el curs. És una conversa de àmbit informal per Skype entre totes.
Esperem que vos agrade!!
I sobre tot que no tingau en compte que a vegades l'audio no coordina totalment amb les persones que estan parlant, ja sabeu com funcionen les vídeo-trucades.
Ha sigut un plaer colaborar per a vosaltres!!
Us desitgem un Bon estiu!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada