Aquest llibre escrit per Gemma Lluch tracta principalment de com elaborar
un Pla de lectura al centre. Tracta de la importància que té la lectura i de
com plantejar certes activitats en l'aula per a millorar aqueixa part de
l'educació que es té tan abandonada i que molts professors no saben com
treballar-ho.
Tots hem pogut aprendre durant el curs que l'educació literària consisteix a crear certs hàbits de lectura a primerenca edat, però no solament de forma obligatòria si no fer que als xiquets els agrada llegir i vulguin llegir, açò es pot aconseguir de moltes maneres i és el que ens intenta explicar Gemma en el seu llibre, les moltes activitats i formes que hi ha per a fer que un xiquet llitja i no solament a través dels llibres en format paper si no que hi ha altres formes de lectura mitjançant la tecnologia i les xarxes socials.
Per a l'autora és molt important a l'hora de realitzar una pràctica mirar
el tipus d'alumne que tenim , és a dir a qui va dirigida i quin
característiques té aqueix alumnat , que objectiu volem que compliquen i fins a
on volem que arriben, que volem que facen i com volem que el facen i com ho
avaluarem.
D'altra banda he vist que la nostra professora ha obtingut algunes idees d'aqueix llibre per a crear una assignatura diferent a les altres i que no siga tan monòtona com les altres assignatures, considere que és una forma molt interessant i molt amena d'aprendre.
Per a finalitzar m'agradaria recomanar aquest llibre tant a pares com a
mestres ja que és un llibre molt interessant i que ajuda a afavorir la lectura
de cap als més xicotets, a més m'ha agradat molt i m'ha semblat molt
interessant com a futura docent, considere que es poden realitzar treballs molt
interessants.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada